بلاگ

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان:

به عنوان مرمت سازه ای و فنی یا نوسازی یک یا چند طبقه یا حتی کل سازه موجود تعریف می شود. از یک طرف، می تواند بر تعمیر و نگهداری تمرکز کند، اما همچنین بر رفع نقص ها (نوسازی جزئی) تمرکز می کند.

بازسازی، نه تخریب

بازسازی،قبل پروژه بوشهر

 

بازسازی، نه تخریب

بازسازی،بعد پروژه بوشهر

بهترین ساختمان پایدار: بازسازی، نه تخریب!!

آیا ساختمان شما کمی قدیمی شده است؟ شاید سیستم گرمایش قدیمی، پنجره های نشتی داشته باشد یا عملاً هیچ عایق کاری نداشته باشد؟ اگر آشنا به نظر می رسد، ممکن است بخواهید یک بازسازی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید آن را با گرمایش معاصر عایق بندی کنید یا از فناوری مدرن ساختمان و پلان های طبقه استفاده کنید. برای بهبود بهره وری انرژی و طراحی ساختمان به برنامه های نوسازی خوب و بودجه مناسب نیاز دارید.

نگهداری و نوسازی

ساختمان های زیادی در ایران وجود دارند که به تکنولوژی روز مجهز نیستند. نتیجه: سطح بالای مصرف انرژی، هزینه های گرمایش بالا، کاهش کیفیت زندگی – و آسیب به اقلیم و محیط زیست. اکثر ساختمان‌ها در ایران قبل از اولین قانون عایق حرارتی در سال 1978 توسط آمریکا و آلمان ساخته شده‌اند و بسیاری از آنها اکنون نیاز به باز سازی و نوسازی دارند، البته در مورد مصرف انرژی ساختمان.

باسازی ساختمان به عنوان مرمت سازه ای و فنی یا نوسازی یک یا چند طبقه یا حتی کل سازه موجود تعریف می شود. از یک طرف، می تواند بر تعمیر و نگهداری تمرکز کند، اما همچنین بر رفع نقص ها (بازسازی جزئی) تمرکز می کند. اغلب تجهیزات قدیمی و فناوری ساختمان با طراحی مدرن و مدرن (نوسازی کامل) جایگزین و تکمیل می شود.

 

نقش عمده ای در بازسازی

بازسازی پروژه کلینیک دندانپذشکی سعادت آباد تهران

نقش عمده ای در بازسازی عبارتند از:

پنجره ها و درها

به عنوان بخشی از بازسازی، پوسته بیرونی ساختمان، دیوارها، سقف و کف اغلب با عایق حرارتی نصب می شوند. علاوه بر این، پنجره‌ها و درها، سیستم گرمایشی، برق و سرویس‌های بهداشتی معمولاً بازسازی، حذف یا تعویض می‌شوند.

 

نوسازی با مصرف انرژی کارآمد است

نوسازی متمرکز بر انرژی جزء مهمی در دستیابی به اهداف آب و هوایی دولت است. بیشترین ساختمان مسکونی ساختمان غیرمسکونی در ایران (مانند ساختمان‌های اداری، ساختمان‌های شرکت، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز ورزشی، تئاترها و مساجدها) باید تا سال 2050 تقریباً از نظر آب و هوا خنثی شوند. آنها عملا هیچ CO2 تولید نمی کنند. بازسازی ساختمان‌های غیرمسکونی مرتبط با انرژی اغلب به سرعت هزینه می‌کند، زیرا معمولاً به انرژی بسیار بیشتری نسبت به ساختمان‌های مسکونی نیاز دارند. نوسازی حرفه ای و فناوری مدرن ساختمان گاهی اوقات می تواند مصرف انرژی را تا 80 درصد کاهش دهد.

علاوه بر این، دولت بودجه ای را برای بازسازی ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی از طریق تسهیلات بانکی از طریق بانکها تامین می کند. وجوه توسعه در قالب وام و یارانه برای بازسازی کامل یا همچنین برای اقدامات فردی مانند عایق کاری، تعویض پنجره ها، واحدهای تهویه مطبوع و اتوماسیون ساختمان در دسترس است.

بودجه برای نوسازی ساختمان

از طریق بانکهای، دولتی ایران برای بازسازی ساختمان برای افراد خصوصی، شرکت ها و مقامات محلی در قالب وام یا کمک هزینه سرمایه گذاری حمایت می کند. معیار اصلی برای دریافت بودجه این است که نوسازی به استاندارد روز دنیا منتهی شود. ارقام مختلف نشان می دهد که میزان انرژی اولیه مورد نیاز سالانه ملک در مقایسه با یک ساختمان جدید مشابه چقدر است. نکته: هرچه این رقم کمتر باشد، بازده انرژی بیشتر و یارانه بیشتر می شود.

برای شرکت ها و کارگران خوداشتغال

برنامه بهره وری انرژی – ساختمان و نوسازی با انرژی کارآمد (کاهش هزینه های انرژی در ساختمان های تجاری)

برای افراد خصوصی

  • نوسازی با مصرف انرژی (برای نوسازی یک خانه کارآمد یا اقدامات فردی مرتبط با انرژی)
  • نوسازی متناسب با سن (اقداماتی برای کاهش موانع و حفاظت در برابر سرقت)
  • علاوه بر این، یارانه‌های برای سیستم‌های خانه‌های هوشمند به عنوان بخشی از بازسازی‌های متناسب با سن ساختمان،
  • یا به‌عنوان یک اقدام اضافی هنگام انجام کارهای نوسازی مرتبط با انرژی وجود دارد.

برای جوامع، شهرداری و شرکت های اجتماعی

ساختمان و نوسازی با انرژی کارآمد (برای نوسازی مرتبط با انرژی ساختمان‌های موجود در زیرساخت‌های اجتماعی و اجتماعی، بدون ساختمان‌های مسکونی).

شهر بدون مانع

(برای اقدامات کاهش موانع، که از طریق آن می توان ساختمان های عمومی و عمومی موجود، امکانات ترافیکی و فضاهای عمومی را به شیوه ای مناسب برای سال ساختمان و خانواده بازسازی کرد.)

مشاوره نیز یارانه می باشد

یارانه اغلب منوط به مشارکت یک کارشناس بهره وری انرژی است. به عنوان مثال، این بدان معناست که افراد خصوصی و مقامات محلی می توانند (یارانه برای حمایت از ساخت و ساز) را دریافت کنند، اگر یک کارشناس بهره وری انرژی پشتیبانی برنامه ریزی و ساخت و ساز را ارائه دهد.

نوسازی برای بهبود ایمنی، حفاظت در برابر آتش، و دسترسی

البته هدف اولیه از نوسازی، اجرای اقدامات صرفه جویی در مصرف انرژی است – و به دلیل انواع یارانه های موجود. با این حال، تغییر کاربری نیز ممکن است دلیلی برای بازسازی باشد. این اغلب مالکان را با مسائل دیگری برای تصمیم گیری می گذارد. به عنوان مثال، اگر ساختمان دیگر هنگام تبدیل به مهد کودک، استانداردهای ایمنی مدرن و حفاظت از آتش را برآورده نمی کند. یا اگر استفاده مدرن مستلزم یک پلان طبقه متفاوت است. همچنین ممکن است بازسازی‌ها برای ایجاد دسترسی بدون مانع و مناسب ساختن ساختمانی برای زندگی و کار افراد معلول انجام شود.

بودجه بازسازی و نوسازی به مالکان این امکان را می دهد که ساختمان خود را همزمان با کارآمدتر کردن انرژی، طراحی مجدد کنند. این بدان معناست که یک ساختمان قدیمی را می توان بازسازی کرد تا به یک ساختمان هوشمند تبدیل شود.

دکوراسیون من در طول کار بازسازی پشتیبانی می کند

از پروژه های جدید و کار بر روی ساختمان های موجود با توسعه و ارائه مفاهیم جدید برای فناوری تهویه صرفه جویی در انرژی و همچنین حفاظت در برابر آتش و دسترسی برای همه پشتیبانی می کند. محصولات مختلف وروز بازار می توانند به طور موثری به صرفه جویی در انرژی کمک کنند، از جمله کنترل آب و هوای داخل ساختمان از طریق پنجره های خودکار، بسته کننده درها، و از طریق شبکه های ساختمانی هوشمند.

 

نوسازی ساختمان های موجود

بازسازی پروژه کلینیک دندانپذشکی سعادت آباد تهران

نوسازی ساختمان های موجود

راه حل های جدید معمولا در ساختمان های جدید مورد استفاده قرار نمی گیرند و به علت نوساز بودن. با کمی تلاش اضافی، آنها همچنین می توانند در ساختمان های قدیمی نصب شوند – و به صرفه جویی در انرژی و هزینه کمک کنند.

 

محصولات و راه حل ها از ساخت و ساز پایدار (ساختمان سبز) پشتیبانی می کنند. ساختمان سبز به معنای ساخت و ساز و نوسازی ساختمان های مدرن، پایدار، سازگار با محیط زیست و با صرفه جویی تمام منابع در هماهنگی با مردم و طبیعت است.

 

هدف دکوراسیون من تشویق ساخت و ساز پایدار و بهره برداری از محیط ساخته شده است.

 

خبرنامه بازسازی من به‌روزرسانی‌های منظمی از دنیای ساخت‌وسازروز پایدار ارائه می‌کند.

برای خبرنامه و وبلاگ در سایت من ثبت نام کنید

 

بیشتر در مورد ساختمان های سبز

 

پیشنهادات ویژه برای اتوماسیون ساختمان و بازسازی نما

هنگام انجام نوسازی، برنامه ریزی بسیار مهم است. ایده‌ها و پیشنهادهای ملموس برای اتوماسیون ساختمان و راه‌حل‌های فنی هوشمند برای نما باید در ابتدای کار توسعه داده شوند:

  • خنک کننده خودکار در شب
  • عرض های مختلف بازشو برای پنجره ها و درها، به عنوان مثال. با محیط تابستان/زمستان
  • پروفیل های پنجره عایق حرارتی جدا شده از یکدیگر

یکپارچه سازی با سیستم عامل و به روز رسانی آسان شده است

به طور کلی، طول عمر مورد انتظار و عمر مفید فناوری ساختمان همیشه کوتاهتر از خود ساختمان بوده است. سیستم های فنی باید هر از چند گاهی تعویض شوند. و الزامات فناوری ساختمان، به ویژه ایمنی ساختمان، همچنین در نتیجه تغییرات در قوانین، تغییر می کند.

کارشناسان خدمات فنی مهندسی در هلدینگ من با سالها تجربه و تمام خواسته های سیستم های ساختمانی را کاملاً درک می کنند. این با آموزش مداوم در مورد تغییر مقررات و دستورالعمل ها پشتیبانی می شود. ما به شما راه‌حل‌های محصولات جدید را پیشنهاد می‌کنیم که از اتوماسیون درب‌های شما شروع می‌شود و تا تجهیزات یا مدرن‌سازی ساختمان شما با راه‌حل‌های مدرن و به روز شروع می‌شود. و البته، ما به شما این امکان را می دهیم که درانتخاب مسیر خود را از سایر سازندگان به روز یک قدم جلوتر حرکت کنید.

 

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 2 =