بلاگ, پرده

مرکز خرید پرده زبرا در غرب تهران

مرکز خرید پرده زبرا در غرب تهران

مرکز خرید پرده زبرا در غرب تهران

مرکز خرید پرده زبرا در غرب تهرانپرده‌ زبرا که به‌عنوان پرده‌های روز و شب نیز شناخته می‌شوند، سبکی از کرکره‌ها هستند که دارای نوارهای متناوب مواد هستند – نوارهایی از مواد نیمه شفاف و نوارهایی از مواد جامد – که می‌توانند بین یکدیگر سر بخورند و به شما حالتی باز، نیمه باز یا بسته را بدهد. اثر این راه راه های متناوب می تواند شبیه یک الگوی گورخر باشد، از این رو نام آن!

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا ترکیبی از ضد آفتاب شفاف و پارچه جامد است. هنگامی که نوارهای پارچه جامد روی هم قرار می گیرند، نور خورشید مسدود می شود. هنگامی که نوارهای پارچه شفاف روی هم قرار می‌گیرند، نور وارد می‌شود.

از یک اتاق نور خورشید به یک فضای تاریک‌تر و خصوصی‌تر، این سایه‌ها می‌توانند در عرض چند ثانیه از حالت باز به بسته تبدیل شوند. آنها مانند پرده های غلتکی عمل می کنند و به صورت موتوری یا غیر موتوری عرضه می شوند.

مرکز خرید پرده زبرا در غرب تهران

پرده زبرا چگونه کار می کنند؟

ممکن است از خود بپرسید که پرده های گورخری چگونه کار می کنند یا “راه راه ها”؟ خوب، این پارچه راه راه دو تا شده است، به این معنی که شما می توانید راه راه های مختلف را به جلوه دلخواه خود ردیف کنید.

به عنوان مثال، روی هم قرار گرفتن نوارهای جامد، پنجره را می پوشاند و اتاق را تاریک می کند، در حالی که متناوب نوارهای جامد و شفاف، مقداری نور را بدون به خطر انداختن حریم خصوصی وارد می کند. فکر کنید پرده های غلتکی با پرده های ونیز ملاقات می کنند.

از نظر عملکرد، پرده زبرا مشابه کرکره های غلتکی استاندارد عمل می کنند. پرده ها را می توان با استفاده از یک زنجیر به طور کامل بالا و پایین کرد، اما با پرده های گورخری، یک گزینه اضافی دارید: زنجیر همچنین می تواند برای تنظیم راه راه ها به دلخواه شما استفاده شود.

بهترین کنترل نور

عملکرد این محصول ساده است و به شما این امکان را می دهد که بین محرمیت و حریم خصوصی گذر کنید. می‌توانید نوارهای پارچه‌ای را در کنار هم قرار دهید تا نور طبیعی بیشتری وارد اتاق شود یا برای حفظ حریم خصوصی، آنها را تکان دهید.

اگر می خواهید روشنایی کامل داشته باشید، کور را به طور کامل بالا ببرید تا کل پنجره نمایان شود. به دلیل تنوع زیاد کنترل های فیلتر نور و کارکرد ساده این پرده ها. آنها تقریبا برای هر اتاق، اتاق نشیمن در خانه یا کلبه شما، برای رستوران ها یا سایر فضاهای تجاری ایده آل هستند.

پرده‌های زبرا که به عنوان پرده‌های جایگزین یا سایه‌های شفاف نیز شناخته می‌شوند، توسط یک زنجیره جانبی که از پلاستیک یا فولاد ضد زنگ تولید می‌شود، کار می‌کنند. زنجیر پلاستیکی و سایر اجزاء مانند نوار کاست با رنگ پارچه انتخابی شما مطابقت دارد. با این حال، ایمنی چیزی است که ما باید مراقب آن باشیم.

همچنین گزینه‌های بی‌سیم متفاوتی در مورد این سایه‌های شفاف وجود دارد، از جمله گزینه‌های مختلف موتور، مانند باتری، خورشیدی یا سیمی. نصب پرده‌های خودکار آن طناب‌های آویزان را که می‌توانند برای کودکان کوچک یا حیوانات خانگی خطرآفرین باشند، از بین می‌برد.

طراحی همه کاره

پرده های زبرا به اندازه کافی همه کاره هستند تا در هر دکوراسیون داخلی جای بگیرند. در حالی که خطوط تمیز و ظاهر مینیمالیستی آن‌ها در محیط‌های معاصر کاملاً کار می‌کنند، پارچه نرم و شفاف آن‌ها مکمل دکوراسیون سنتی و قدیمی است.

مرکز خرید پرده زبرا در غرب تهران

چرا این محصول را برای پنجره انتخاب کنیم؟

تطبیق پذیری و راحتی. پرده‌های زبرا واقعاً گزینه «همه کار» هستند و به شما کنترل بسیار خوبی بر نور و حریم خصوصی خود می‌دهند.

در حالی که پرده های غلتکی معمولی شما را می توان بالا یا پایین پیچید، پرده های زبرا گزینه سوم بین باز و بسته را در اختیار شما قرار می دهند. این یک گزینه عالی برای لذت بردن از نور روز بدون نوردهی بیش از حد پنجره شما یا دعوت به نور زیاد است.

پرده های زبرا به همان اندازه قادر به پوشش کامل پنجره هستند – حتی پوشش خاموشی برای پرده های قبل از خواب – و می توانند مانند سایر کرکره های غلتکی برای دید کامل جمع شوند.

شما به تازگی آن طیف از انتخاب های اضافی را دارید، و طراحی ساده آن را بسیار سریع و آسان می کند تا بین این حالت های مختلف جابجا شوید.

این انعطاف‌پذیری به این معنی است که پرده‌ زبرا می‌تواند تقریباً در هر جایی از خانه کار کنند، چه اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه یا حمام. آنها یک انتخاب عالی برای اتاق کودک یا مهد کودک هستند – جایگزینی راه راه ها نور مناسبی را در زمان خواب ایجاد می کند!

چگونه پرده های زبرا را جا می دهید؟

پرده‌های روز و شب پرفکت فیت ما می‌توانند مستقیماً روی قاب پنجره شما بچسبند تا راه حلی بدون مته داشته باشند.

این سهولت نصب، پرده‌های گورخری را به انتخابی عالی برای انواع پنجره‌ها تبدیل می‌کند، و نصب پرده‌های گورخری برای پنجره‌های خلیجی یا پرده‌های زبرا برای درب‌های فرانسوی، انتخابی محبوب است.

دارای رنگ ها ، بافت و الکو های متنوع

با وجود نام، پرده‌های گورخری در رنگ‌ها، بافت‌ها و الگوهای متنوعی موجود هستند – از خاکستری مد روز و هسینی خاکی گرفته تا قرمز مایل به قرمز و اخر.

هنوز مطمئن نیستید که چه سبکی ممکن است برای شما مناسب باشد؟ مطمئن شوید که مجموعه‌ای از نمونه‌های رایگان از مجموعه پرده‌های زبرا ی ما را در سایت میتوانید نگاه کنید و در صورت مورد تایید بودن سفارش یا به صورت حضوری آن را در اختیار داشته باشید.

پرده های زبرا در طیف گسترده ای از گزینه های پارچه، طرح و رنگ عرضه می شوند. بسته به سلیقه خود می توانید با رنگ های روشن پررنگ شوید یا به سادگی آن را خنثی نگه دارید. در پارچه های دارای فیلتر روشن و تاریک کننده اتاق موجود است، شما به راحتی می توانید پرده های گورخری خود را با سایر اثاثیه اتاق، از جمله روکش ها و روکش ها هماهنگ کنید.

معایب پرده زبرا:

  • پرده های زبرا با پارچه های خورشیدی نمی توانند حریم خصوصی کامل را در شب فراهم کنند.
  • این پنجره‌ها برای پنجره‌های باریک یا با شکل عجیب مناسب نیستند.
  • از آنجایی که پرده های گورخری با پارچه ساخته می شوند، لکه ها نیاز به تمیز کردن حرفه ای دارند.
  • آنها برای فضاهایی با رطوبت زیاد مناسب نیستند.
  • پارچه های تاریک کننده اتاق، خاموشی کامل را ایجاد نمی کنند.
  • چه به دکوراسیون داخلی مینیمالیستی علاقه داشته باشید یا چیزی مجلل تر بخواهید، پرده های پنجره گورخری یک افزودنی عالی برای هر فضایی است. جدا از اینکه ظاهری برازنده به اتاق شما می بخشند، سطحی از کنترل نور را ارائه می دهند که هیچ پرده دیگری نمی تواند.

مرکز خرید پرده زبرا در غرب تهران

حفاظت داخلی

خانه شما سزاوار بهترین مراقبت است تا مطمئن شوید که برای سال های آینده عالی به نظر می رسد. اما قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ و محو شدن مبلمان و کفپوش شما شود.

همچنین می تواند آسیب مشابهی به فرش ها، اثاثه یا لوازم داخلی، عکس ها، کاغذ دیواری ها و آثار هنری مانند نقاشی ها وارد کند. پرده های لایه ای گورخری وقتی بسته هستند می توانند 99 درصد از اشعه ماوراء بنفش را مسدود کنند و از فضای داخلی شما در برابر نور شدید خورشید محافظت کنند.

حریم خصوصی

اگر نگران چشمان کنجکاو هستید، پرده های گورخری این مشکل را حل می کنند. به لطف لایه‌های شفاف سیاه و سفید، می‌توانید در طول روز از تماشای بیرون لذت ببرید در حالی که افراد خارجی نمی‌توانند داخل را ببینند. این برخلاف پرده‌های کرکره‌ای یا پرده‌های افقی است که اگر می‌خواهید در طول روز حریم خصوصی داشته باشید، باید آنها را ببندید.

Visits: 58

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 20 =