بلاگ, مقالات مرتبط با پوستر دیواری

پوستر دیواری غرب تهران

پوستر دیواری غرب تهران

پوستر دیواری غرب تهران

پوستر دیواری غرب تهران – پوسترهای زیبا برای دیوار شما فضای دیوار شما بوم خالی شماست تا داستان منحصر به فرد و جذاب خود را تعریف کنید. یک خانه کاملاً جدید می تواند پیامی عمیق و معنادار برای بازدیدکنندگان باشد به سادگی با انتخاب دکوراسیون مناسب که نشان می دهد شما چه کسی هستید و کجا بوده اید.

خرید پوستر دیواری به صورت آنلاین آسان نیست، اما ما آن را ممکن کردیم هنر شیوه شدید فردگرایی است. آن را بچشید. آن را توسعه دهید. ارتباطات ایجاد کنید و با آثار هنری جسورانه و شخصی در اطراف محل زندگی خود گفتگوها را شروع کنید. هنر این قدرت را دارد که ما را احساساتی کند. با نگاه کردن به یک اثر هنری، ناگهان مشروط می شویم که چیزهایی را احساس کنیم.

پوسترهای روی دیوارها به فضای شما آنگونه که شایسته است می بخشد. آنها این کار را با از بین بردن یکنواختی خسته کننده ناشی از دیوارهای خالی انجام می دهند. هنر آویزان که برای شما جذاب است، داستان شخصیت و علایق شما را بیان می کند. پوسترهای دیواری می توانند شما را وادار کنند به تجربیات گذشته فکر کنید یا از ماجراهای آینده بگویید. مطمئن شوید که هنری را انتخاب کنید که منعکس کننده علایق و علایق شما باشد. چیزی که از دیدن و زندگی با آن لذت خواهید برد. هنری با قابلیت پرکردن فضاهای خالی زندگی شما و خانه داری شما را کامل می کند.

پوستر دیواری غرب تهران

پوستر دیواری

مجموعه ای عالی از پوسترهای دیواری روی دیوارها نیز می تواند تجربیات گذشته را به شما یادآوری کند. تجربه‌هایی که احتمالاً مدت‌هاست به خاطر نمی‌آورید. عاقلانه است که آثار هنری یا پوسترهایی را انتخاب کنید که باعث ایجاد احساس شادی و آرامش شود. این تنها با چیدن قطعاتی که فقط دوست دارید به دست می آید. چیزی که برای فضای شما مناسب خواهد بود زیرا جاهای خالی را پر می کند و دکوراسیون عالی را به اتاق می بخشد. مهمتر از همه، قطعاتی که شما را در هر مسیری که برای زندگی خود انتخاب کرده اید انگیزه و راهنمایی می کند.

چگونه یک هنر دیواری عالی برای فضای خود انتخاب کنید آویزهای دیواری، آثار هنری و عکس‌ها به‌عنوان نمادی از کیکی که خانه شماست، استفاده می‌کنند. هنر دیواری چشم ها را به خود جلب می کند، فضای شما را جمع می کند و خانه شما را جذاب تر می کند.

اگرچه ممکن است کار سختی به نظر برسد، منبع یابی، خرید و نصب آثار هنری که دوست دارید کاملاً ارزشش را دارد. هنر دیواری نه تنها به فضای شما شخصیت می‌افزاید، بلکه به هر اتاقی ارتقای فوری می‌دهد و همه چیز را به هم گره می‌زند.

در حالی که هیچ قانون مشخصی برای تزئین خانه وجود ندارد، پیروی از این دستورالعمل های اساسی به شما کمک می کند تا پوستر دیواری عالی را برای خانه خود، با تمام منحصر به فرد بودن آن انتخاب کنید. بر اساس اندازه، سبک، رنگ، تم، الهام‌بخش یا پلان زمین بروید – گزینه‌ها نامحدود هستند.

دنبال سلیقه های خود بروید

قبل از پرداختن به این موضوع، در اینجا یک توصیه وجود دارد که باید شما را در طول جستجوی خود همراهی کند – چیزی را که دوست دارید پیدا کنید. ساده است! هنر باید واکنشی را برانگیزد (امیدواریم یک واکنش مثبت!) بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که انتخاب می کنید باعث ایجاد احساس شادی، هیجان، آرامش یا شادی می شود.

اگر اینطور نیست، آن را روی دیوار خود قرار ندهید. در حالی که مصالحه در هنگام انتخاب هنر معمول است – شاید یافتن اثر عالی دشوار بوده است، یا گرفتن اولین نقاشی که رنگ‌های اتاق مورد نظر را منعکس می‌کند آسان‌تر است – نباید مجبور به حل و فصل شوید.

دیوارهای خود را به عنوان امتداد سلیقه خود در نظر بگیرید و با فرآیند انتخاب مانند مبل، میز ناهارخوری یا تخت جدید رفتار کنید. هنر دیوار این قدرت را دارد که یک فضا را متحول کند، بنابراین قطعه ای را پیدا کنید که این کار را در خانه شما انجام دهد.

اگر به دنبال تزیین کل اتاق با چندین پوستر دیواری هستید، اندازه هنوز یک نکته مهم است. با قطعات بزرگتر شروع کنید و به کارهای کوچکتر برسید و هر شکافی را که با توسعه اتاق ظاهر می شود پر کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک اثر هنری بزرگ در بالای مبل خود داشته باشید، ابتدا با این شروع کنید، زیرا اولین چیزی است که مردم می بینند.

همانطور که شروع به جمع کردن فضای خود می کنید، تکه های کوچکتری که انتخاب می کنید به سرعت جمع می شوند و به زودی خانه شما با طرح هایی که دوست دارید تزئین می شود. برای کمک به درک بهتر مقیاس

پوستر دیواری غرب تهران

انواع اندازه پوستر دیواری

  • ابعاد بزرگ: طول یک متر یا بیشتر، پوستر دیواری بزرگ به عنوان نقطه کانونی یک اتاق عمل می کنند. آنها در بالای یک مبلمان به همان اندازه، مانند کاناپه، تخت یا میز ناهار خوری، خیره کننده به نظر می رسند.
  • بزرگ: با یک قاب بین 80 تا 100 سانتی‌متر، آثار هنری دیواری بزرگ، آثار مرکزی فوق‌العاده‌ای را برای قرار دادن روی یک سطح می‌سازند، یا می‌توانند به عنوان قطعه کلیدی در یک دیوار گالری شلوغ عمل کنند.
  • متوسط: نقاشی دیواری با اندازه متوسط ​​تقریباً 60 تا 80 سانتی متر طول دارد و شاید همه کاره ترین اندازه باشد. دو تا را به دیوار گالری اضافه کنید، یا اجازه دهید یک قطعه منحصر به فرد به عنوان یک مستقل در یک اتاق کم اهمیت صحبت کند.
  • کوچک: قاب‌های کوچک معمولاً 45 تا 60 سانتی‌متر طول دارند و برای گروه‌بندی، سبک دیوار گالری، عالی هستند! دو تا شش قطعه کوچک نقاشی دیواری را برای جلوه ای پویا ترکیب کنید.
  • مینی: بالاخره بچه گروه
  • مینی فریم! اندازه‌های بین 25 تا 45 سانتی‌متر، چاپ‌های کوچک به‌این‌ترتیب وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، بهترین ظاهر را دارند.

در نهایت، برای کسانی که بر اساس اندازه خرید می‌کنند

چند نکته مهم را در اختیار شما قرار می‌دهیم که در طول جستجوی خود به خاطر بسپارید.

  • آن را در تناسب نگه دارید.
  • تصاویر نباید بیش از دو سوم طولانی تر از مبل شما باشند.
  • ارتفاع مهم است.
  • دیوارهای دیواری را حداقل 15 سانتی متر بالاتر از لبه مبلمان خود نگه دارید.

همچنین هنگام قرار دادن آثار هنری خود، ارتفاع سقف و نسبت اتاق را در نظر بگیرید. این کار را به یک تلاش تیمی تبدیل کنید – به جای تلاش برای پر کردن فضای بزرگ با یک چاپ کوچک، قطعات کوچک هنری را با هم گروه کنید.

آثاری از یک هنرمند یا با رنگ بندی یکسان به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. وقتی شک دارید، سه تایی بخرید – ست های سه تایی و ست های هنری دیواری دلیلی دارند، بنابراین اگر فشار را احساس می کنید، چرا چند قطعه را همزمان نگیرید؟ این‌ها نه تنها برای مکان‌های خاصی طراحی شده‌اند که به خوبی از فضا استفاده می‌کنند، بلکه بسیار مؤثر و شیک به نظر می‌رسند.

پوستر دیواری غرب تهران

انواع پوستر های مدرن

اگر اندازه مورد توجه شما نیست، تمرکز اصلی پشت اکثر تصمیمات طراحی داخلی – سبک چیست؟ خانه شما احتمالاً از قبل دارای سبک و دیدگاه ثابتی است، بنابراین هنگام انتخاب هنر دیوار، باید آن را بسنجید و تعیین کنید که خرید جدید شما چگونه با فضای شما سازگار است.

چه اسکاندی مدرن، سنتی، شیک ساحلی یا ساده، پوستر دیواری که انتخاب می کنید می تواند سبک خانه شما را تقویت و اصلاح کند، پس عاقلانه انتخاب کنید! از چاپ‌های انتزاعی گرفته تا عکاسی آرام‌بخش از طبیعت یا نقاشی‌های مینیمالیستی و خنثی، اگر بدانید کجا (و چگونه) باید نگاه کنید، چیزی برای همه وجود دارد.

در اینجا چند نکته برتر ما برای تطبیق سبک شما و انتخاب های هنری دیواری آورده شده است. احساسی را که خانه شما برمی انگیزد (یا شاید احساسی که می خواهید برانگیزد) در نظر بگیرید و هنری را پیدا کنید که منعکس کننده آن باشد. آیا می خواهید وقتی واقعاً در وسط یک شهر شلوغ و پر استرس هستید، احساس کنید که در کنار ساحل هستید؟ به احتمال زیاد انتخاب های طراحی شما به شما کمک می کند تا احساس آرامش کنید، نه پرانرژی.

شیک جلوه بدهید

این را در هنر خود منعکس کنید تا همه چیز را به هم گره بزنید. اجازه دهید سبک با نوع هنری که انتخاب می کنید بازی کند. خانه‌های مدرن ممکن است از قطعات عکاسی سیاه و سفید بهره ببرند، در حالی که یک کلبه ساحلی ممکن است بیشتر به نقاشی بافت‌دار با رنگ‌های ساحلی مناسب باشد.

وقتی شک دارید، کادربندی بهترین دوست شماست. اگر قطعه‌ای را انتخاب کرده‌اید و کمی احساس می‌کنید، شاید قالب‌بندی مجدد آن می‌تواند دیدگاه شما را تغییر دهد. به هر حال، یک قاب براق و نقره‌ای برای خانه اسکاندی مناسب نیست – آن را با گزینه‌ای از چوب نرم‌تر و سبک‌تر برای ایجاد هماهنگی در فضا عوض کنید.

اندازه را روی پشت مشعل قرار ندهید. این به همان اندازه مهم است که توجه داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که مقیاس قطعه ای که انتخاب می کنید و همچنین سبک کلی آن را در نظر بگیرید.

مهم بودن رنگ پوستر دیواری و اتاق

یکی دیگر از تاکتیک‌های رایج مورد استفاده برای انتخاب هنر دیواری، یافتن قطعاتی است که با طرح‌های رنگی موجود خانه شما همخوانی دارد. اگرچه ما نمی گوییم که دوستداران طراحی مینیمالیستی و خنثی باید آن حالات دقیق را در هر اثر هنری که خریداری می کنند منعکس کنند، این یک نقطه پرش خوب برای یافتن چیزی است که دوست دارید و کاملاً در یک فضا قرار می گیرد.

دو رویکرد عمده برای انتخاب هنر دیوار بر اساس رنگ وجود دارد که اولین آن استفاده از رنگ های برجسته است. یک یا دو رنگ را انتخاب کنید که از قبل در اتاق وجود دارد و اجازه دهید هنر شما را راهنمایی کند.

این امر ثبات و به نوبه خود نتیجه ای منسجم، پیچیده و امروزی ایجاد می کند. با سایه‌ها و تن‌های این رنگ‌ها بازی کنید تا بدون دور شدن بیش از حد از پالت رنگ موجود، به عمق ببخشید. به عنوان مثال، اگر خانه شما عمدتاً خنثی با رنگ‌های سفالی تیره‌تر است، به آن توجه کنید و با آن در اشکال مختلف – روشن، تاریک، روشن و غیره بازی کنید.

در مجموع

پوستر دیواری مناسب می تواند تفاوت بزرگی در خانه شما ایجاد کند. این لحن را برای فضای شما تنظیم می کند، هر احساسی را که می خواهید در درون ایجاد کنید تقویت می کند و سبک منحصر به فرد شما را به اشتراک می گذارد.

همچنین تعریف، ابعاد و عمق را به اتاق اضافه می کند و به شما امکان می دهد با رنگ ها یا بافت های مختلف بازی کنید. مهم نیست که چگونه روند پیدا کردن هنر دیواری را انتخاب می کنید، لازم نیست که کار دشواری باشد – و به یاد داشته باشید، اگر آن را دوست ندارید، سزاوار آن نقطه مطلوب در خانه شما نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =