بلاگ, مقالات مرتبط با چمن مصنوعی تزیینی

چمن مصنوعی در غرب تهران

چمن مصنوعی در غرب تهران

چمن مصنوعی ورزشی

چمن مصنوعی در غرب تهران

|چمن مصنوعی ورزشی، کاربردهای مختلفی از جمله استفاده در زمین های فوتبال، گلف، بیسبال و … دارد؛ اما همان طور که می دانید چمن مصنوعی فوتبالی در مقایسه با سایر کاربردها، استفاده بیشتری خواهد داشت. چمن مصنوعی فوتبالی، به دلیل شرایط ویژه مسابقه فوتبال و به منظور کاهش ضربه های احتمالی شدید حین مسابقه، لازم است به اندازه کافی قدرتمند باشد. این محصول با استفاده از الیافی که اثر سایندگی ندارند (Non-Abrasive) تولید می شود؛ تا از آسیب به بازیکنان حین مسابقه پیشگیری شود.

چمن مصنوعی در غرب تهران

چمن مصنوعی در غرب تهران

چمن مصنوعی تزئینی

امروزه استفاده از چمن مصنوعی تزئینی یا چمن مصنوعی دکوراتیو؛ در طراحی منازل، ویلاسازی ها، طراحی فضای سبز محیط هایی همچون رستوران ها و تالارها، فضاهای شهری، روف گاردن ها، مدارس و مهدکودک ها و حتی در محیط بازی کودکان جایگاه بسیار وسیعی پیدا کرده است. چمن مصنوعی تزئینی به دلیل داشتن ظرافت بیشتر، لطافت و زیبایی، در مقایسه با چمن مصنوعی ورزشی با تراکم بالاتر و ضخامت نخ کمتر بافت می شود. طول عمر این محصول، به آب و هوای محیط، میزان تردد، نوع کاربری و کیفیت محصول خریداری شده بستگی دارد.

چمن مصنوعی غرب تهران

چمن مصنوعی غرب تهران

خرید چمن مصنوعی

امروزه چمن های مصنوعی در مدل ها و کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. هر محصول بسته به نوع کاربری خود، ویژگی ساخت منحصر به فردی دارد. بر همین اساس، به منظور خرید چمن مصنوعی، ابتدا لازم است برخی فاکتورها مانند نوع کاربری، متراژ محوطه مربوطه، نوع الیاف بکار رفته و … را در نظر داشته باشید. برای مثال هر چه ضخامت الیاف کمتر و در عین حال تراکم بافت چمن بیشتر باشد، چمن مصنوعی نرم تر و لطیف تر بوده و برای استفاده در محوطه بازی کودکان مناسب می باشد. به همین دلیل لازم است در هنگام خرید چمن مصنوعی به ویژگی هایی نظیر ارتفاع الیاف، تراکم بافت، جنس نخ و … توجه داشته باشید. شما می توانید برای اطلاع از نحوه خرید چمن مصنوعی، از خدمات مشاوره رایگان دکوراسیون من بهره مند شوید.

خرید چمن مصنوعی در غرب تهران

خرید چمن مصنوعی در غرب تهران

مزایای خرید چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی

چمن های مصنوعی مزایای بسیاری نسبت به چمن های طبیعی دارند. یکی از مهمترین مزایای چمن مصنوعی، عدم نیاز به آبیاری است. با توجه به کمبود محسوس آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آن، خرید چمن مصنوعی، خصوصاً در محیط هایی با اقلیم گرم و خشک، همچون کشور ایران، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

از دیگر مزایای خرید چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ماندگاری طولانی مدت
  • عدم نیاز به آبیاری
  • کاهش مصرف آب
  • عدم نیاز به نگهداری و نیروی انسانی
  • عدم نیاز به آفت کش و دستگاه چمن زنی
  • نظافت و شست و شوی آسان

موارد ذکر شده همگی دلایلی هستند که ثابت می کنند خرید چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی، بسیار مقرون به صرفه و کابردی تر خواهد بود.

خرید چمن مصنوعی در غرب تهران

خرید چمن مصنوعی در غرب تهران

 

مرکز فروش چمن مصنوعی دکوراسیون من

با توجه به مشکلات و هزینه های بالایی که چمن های طبیعی دارند، جایگزین بسیار ایده آل و مناسب آن، یعنی چمن مصنوعی ارائه شد و هزینه های نگهداری، آبیاری، کودپاشی و … نیز حذف گردید. ضمن اینکه به صورت مستقیم در منایع طبیعی و محیط زیست نیز بسیار تاثیر گذار است. این ویژگی ها باعث شد بسیاری از باغ داران، هتل داران، تالارها، مجتمع های مسکونی و اداری، رستوران ها و …. ملزم به خرید چمن مصنوعی برای زیباسازی فضای خود شوند.

اگر قصد خرید چمن مصنوعی را دارید و زمان کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه و بازار را ندارید، پیشنهاد ما خرید از دکوراسیون من است. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش آنلاین چمن مصنوعی در ایران است و محصولات متنوع بسیار با کیفیتی را همراه با قیمت های مناسب به مشتریان گرامی ارائه میدهد، ضمن اینکه امکانات بسیاری نظیر ارسال سریع به همراه تنوع در ارسال، نصب آسان و تخفیفات ویژه را در هر نقطه از ایران برای رفاه مشتریان قرار داده است و پروژه های گوناگونی را در این زمینه برای ایجاد فضایی خلاقانه و جذاب در محیط های مختلف، در جهت جلب رضایت مشتریان خود به اجرا در آورده است.

امکانات خرید چمن مصنوعی از سایت دکوراسیون من

دکوراسیون با ارائه انواع مدل های چمن مصنوعی همراه با قیمت و شرایط خرید، این امکان را به مشتریان می دهد تا خریدی آگاهانه و دقیق داشته باشند و با صرفه جویی در هزینه و زمان، خرید خود را به صورت آنلاین از سراسر ایران انجام دهند. تنوع این محصولات نیز از نظر رنگ، تراکم، متریال، ارتفاع و بافت بسیار بالا بوده تا هر سلیقه ای را پوشش دهد. برای اطمینان خاطر و سهولت در خرید تمام مراحل خرید و نحوه ارسال کالا به صورت کامل در اختیار شما عزیران قرار داده شده است. همچنین برای مشاوره حرفه ای با کارشناسان و متخصصان دکوراسیون من در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

Visits: 53

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =