بلاگ, مقالات مرتبط با پوستر دیواری

فروش پوستر دیواری دست ساز در غرب تهران

فروش پوستر دیواری دست ساز در غرب تهران

فروش پوستر دیواری دست ساز در غرب تهران

فروش پوستر دیواری دست ساز در دکوراسیون من

در دکوراسیون من ، ما جدیدترین هنر و طراحی را با بسیاری از سبک های مختلف هنر دیواری داریم! هنر دیواری شیک که منعکس کننده آخرین روند در طراحی داخلی است – و همیشه کیفیت عالی با قیمت های عالی. ما می دانیم که پوستر دیواری چقدر می تواند به یک خانه فضایی اضافه کند.

پوستر دیواری معلق راهی آسان برای ایجاد فضای شخصی و سبک شخصی شماست! برای اطمینان از اینکه پوستر دیواری دست ساز برای همه داریم، نه تنها از آخرین روندها پیروی می کنیم، بلکه طرح های کلاسیک و جاودانه را نیز ارائه می دهیم. بنابراین، جای نگرانی نیست، می‌توانید هنر دیواری جدید خود را در دکوراسیون من پیدا کنید.

هنر باید برای همه باشد! امیدواریم با ارائه هزاران قطعه نقاشی دیواری در طرح های مختلف بی شماری به شما کمک کنیم تا هنر دیواری مناسب خانه خود را پیدا کنید. ما می‌خواهیم در طراحی داخلی و طراحی الهام بگیریم، چه بخواهید اتاق خواب، یک راهرو کوچک، یک دفتر کار یا کل خانه خود را تزئین کنید!

به همین دلیل است که ما پوستر دیواری مقرون به صرفه تری را برای اتاق ها در هر نوع و اندازه اضافه کرده ایم. مجموعه ما همچنین شامل قاب های شیک و سایر لوازم جانبی پوستر دیواری با کیفیت بالا با قیمت های عالی است تا به شما کمک کند ظاهری کامل ایجاد کنید.

 پوستر دیواری دست ساز

هنر دیوار مد روز و شیک

می توانید مطمئن باشید که پوستر دیواری را پیدا می کنید که مطابق با سلیقه شما باشد. سبک و ترجیحات شما هر چه باشد، امیدواریم بتوانید هنر دیواری را متناسب با خانه خود پیدا کنید. دکوراسیون من دارای طیف گسترده ای از طرح های مختلف است، از جمله چاپ های عکاسی، تصاویر سیاه و سفید کلاسیک، هنر دیواری جالب یکپارچه سازی با سیستم عامل، هنر انتزاعی مدرن، تصاویر، هنر دیواری زیبا برای کودکان و موارد دیگر.

هنر دیواری ما را که توسط هنرمندان و عکاسان منتخب ایجاد شده است را کاوش کنید و تصاویر معروفی را که اکنون کلاسیک مدرن به حساب می‌آیند، نشان می‌دهند. برای اینکه همیشه بتوانیم آخرین گرایش ها در هنر و طراحی داخلی را ارائه دهیم، تیم خلاق خودمان نیز پوستر دیواری دست ساز منحصر به فردی را طراحی می کند که به طور انحصاری توسط دکوراسیون من فروخته می شود.

پوسترهای زیبا برای دیوار شما فضای دیوار شما بوم خالی شماست تا داستان منحصر به فرد و جذاب خود را تعریف کنید. یک خانه کاملاً جدید می تواند پیامی عمیق و معنادار برای بازدیدکنندگان باشد به سادگی با انتخاب دکوراسیون مناسب که نشان می دهد شما چه کسی هستید و کجا بوده اید.

پوسترهای عالی برای دیوار شما دوست داشتن و دوست داشته شدن احساس خاصی است. پوستر برای دیوار من – سوالی است که اغلب در هنگام تنظیم فضای خود در ذهن شما فکر می کند. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا کمک کنیم! ما تنها زمانی می توانیم عشق بورزیم که اطراف خود را با چیزهایی احاطه کنیم که نماد عشق هستند.

تمام محصولات هنری از یک مکان عشق ساخته شده است. مجموعه پوستر دیواری دست ساز ما با هدف ایجاد احساسات عاشقانه ساخته شده است – آنها را به بهترین قطعات برای داشتن در خانه تبدیل می کند.

انتخاب پوستر دیوار بر اساس اندازه

حالا برای چیزهای عملی. یکی از مواردی که هنگام انتخاب هنر دیواری باید در نظر داشته باشید، اندازه خود قطعه و دیوار خالی یا فضایی است که در دسترس دارید. فقط منتظر یک عکس، چاپ یا نقاشی زیباست، اما اگر اندازه ها اشتباه باشد و تعادل اتاق را کاملاً از بین ببرد، نه.

با در نظر گرفتن اندازه، وارد جستجوی خود شوید – این به شما امکان می دهد گزینه ها را به راحتی فیلتر کنید. همچنین مهم است که قبل از خرید، محل قرارگیری را در نظر بگیرید، زیرا بر اندازه مورد نظر شما تأثیر خواهد داشت. آیا قطعه شما مستقیماً روی دیوار آویزان می شود یا تصور می کنید که روی سطحی مانند بوفه یا میز قرار بگیرد؟

اگر اندازه مورد توجه شما نیست، تمرکز اصلی پشت اکثر تصمیمات طراحی داخلی – سبک چیست؟ خانه شما احتمالاً از قبل دارای سبک و دیدگاه ثابتی است، بنابراین هنگام انتخاب هنر دیوار، باید آن را بسنجید و تعیین کنید که خرید جدید شما چگونه با فضای شما سازگار است.

فروش پوستر دیواری دست ساز در غرب تهران

انواع پوستر دیواری دست ساز

چه اسکاندی مدرن، سنتی، شیک ساحلی یا ساده، پوستر دیواری که انتخاب می کنید می تواند سبک خانه شما را تقویت و اصلاح کند، پس عاقلانه انتخاب کنید! از چاپ‌های انتزاعی گرفته تا عکاسی آرام‌بخش از طبیعت یا نقاشی‌های مینیمالیستی و خنثی، اگر بدانید کجا (و چگونه) باید نگاه کنید، چیزی برای همه وجود دارد.

در اینجا چند نکته برتر ما برای تطبیق سبک شما و انتخاب های هنری دیواری آورده شده است. احساسی را که خانه شما برمی انگیزد (یا شاید احساسی که می خواهید برانگیزد) در نظر بگیرید و هنری را پیدا کنید که منعکس کننده آن باشد. آیا می خواهید وقتی واقعاً در وسط یک شهر شلوغ و پر استرس هستید، احساس کنید که در کنار ساحل هستید؟

به احتمال زیاد انتخاب های طراحی شما به شما کمک می کند تا احساس آرامش کنید، نه پرانرژی. این را در هنر خود منعکس کنید تا همه چیز را به هم گره بزنید. اجازه دهید سبک با نوع هنری که انتخاب می کنید بازی کند. خانه‌های مدرن ممکن است از قطعات عکاسی سیاه و سفید بهره ببرند، در حالی که یک کلبه ساحلی ممکن است بیشتر به نقاشی بافت‌دار با رنگ‌های ساحلی مناسب باشد. وقتی شک دارید،

کادربندی بهترین دوست شماست. اگر قطعه‌ای را انتخاب کرده‌اید و کمی احساس می‌کنید، شاید قالب‌بندی مجدد آن می‌تواند دیدگاه شما را تغییر دهد. به هر حال، یک قاب براق و نقره‌ای برای خانه اسکاندی مناسب نیست – آن را با گزینه‌ای از چوب نرم‌تر و سبک‌تر برای ایجاد هماهنگی در فضا عوض کنید. اندازه را روی پشت مشعل قرار ندهید. این به همان اندازه مهم است که توجه داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که مقیاس قطعه ای که انتخاب می کنید و همچنین سبک کلی آن را در نظر بگیرید

در آخر…

در مجموع، هنر دیواری مناسب می تواند تفاوت بزرگی در خانه شما ایجاد کند. این لحن را برای فضای شما تنظیم می کند، هر احساسی را که می خواهید در درون ایجاد کنید تقویت می کند و سبک منحصر به فرد شما را به اشتراک می گذارد. همچنین تعریف، ابعاد و عمق را به اتاق اضافه می کند و به شما امکان می دهد با رنگ ها یا بافت های مختلف بازی کنید.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 6 =