بلاگ, مقالات مرتبط با کاغذ دیواری

کاغذ دیواری قابل شستشو در غرب تهران

کاغذ دیواری قابل شستشو

کاغذ دیواری قابل شستشو در غرب تهران

کاغذ دیواری قابل شستشو : برای آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و با این حال، وقتی صحبت از کاغذ دیواری می شود، اغلب نادیده گرفته ترین اتاق خانه است. ما در این مقاله انواع کاغذ دیواری قابل شستشو را به شما معرفی میکنیم. با ما همراه باشید:

دلیل اصلی این امر نگرانی در مورد دوام کاغذ دیواری آشپزخانه است. مردم نگران این هستند که کاغذ دیواری ممکن است به راحتی آسیب ببیند و دوام زیادی نداشته باشد، بنابراین رنگ یا کاشی کاری را انتخاب می کنند که معتقدند سخت گیرتر است.

با این حال، در طول سال‌ها، صنعت کاغذ دیواری به تکامل خود ادامه داده است و طیف وسیعی از طرح‌ها را ایجاد کرده است که بسیار بادوام‌تر و متناسب با استرس‌های محیط آشپزخانه هستند. با افزایش انتخاب های موجود، این به افراد اجازه می دهد تا سطح جدیدی از شخصیت منحصر به فرد و شیک را به خانه های خود اضافه کنند. در این پست قصد داریم برخی از طرح های بادوام آشپزخانه مورد علاقه خود را بررسی کنیم.

چه کاغذ دیواری برای آشپزخانه مناسب است؟

هنگام انتخاب کاغذ دیواری برای آشپزخانه، بسیار مهم است که کاغذ به گونه ای طراحی شده باشد که در برابر فشارهای روزانه اتاق مانند ریختن مواد غذایی و بخار منتشر شده در طول پخت و پز مقاومت کند. به همین دلیل، کاغذ دیواری آشپزخانه باید دارای درجه قابل شستشوی اضافی باشد تا بتواند محیط کمی مرطوب را تحمل کند و در صورت لزوم پاک شود.

کاغذ دیواری قابل شستشو

  • کاغذ دیواری آشپزخانه با جلوه کاشی خاکستری بافت

اولین کاغذ دیواری آشپزخانه ما این کاغذ دیواری خیره کننده با اثر کاشی خاکستری P+S است. کاغذ برجسته و سنگین، ظاهر یک دیوار کاشی کاری شده سنتی را تقلید می کند، که با یک روکش بافت برای جلوه واقعی بیشتر تکمیل می شود.

البته قابلیت شستشوی اضافی نیز دارد، بنابراین اغلب پاشیده شدن تصادفی مواد غذایی را می توان به آرامی با یک پارچه مرطوب پاک کرد. این طرح می تواند ظرافت شیکی را به خانه شما بیاورد و با رنگ خاکستری روشن خود آشپزخانه شما را روشن و باز کند.

کاغذ دیواری آشپزخانه با جلوه کاشی خاکستری بافت
  • کاغذ دیواری آشپزخانه با الگوی گیاهان و ادویه ها

این کاغذ دیواری جالب و عجیب برای ایجاد یک دیوار ویژگی خیره کننده در آشپزخانه عالی است. همچنین این وینیل بالشتکی با قابلیت شست و شوی فوق العاده، می تواند در مقابل فشارهای آشپزخانه مدرن مقاومت کند و در عین حال نقطه صحبت اتاق باشد.

این کاغذ دیواری تصاویری از انواع گیاهان و ادویه های موجود در غذاهای مورد علاقه شما را نشان می دهد که هر کدام با نام خود در یک جلوه گچی تخته سیاه به هم پیوسته اند. این کاغذ دیواری برای افزودن حسی منحصر به فرد و رنگارنگ به آشپزخانه شما ایده آل است.

کاغذ دیواری آشپزخانه با الگوی گیاهان و ادویه ها
  • کاغذ دیواری آشپزخانه با جلوه کاشی رنگارنگ

اگر به دنبال چیزی کمی متفاوت برای آشپزخانه خود هستید، پس این کاغذ دیواری مناسب شماست. این طرح رنگارنگ کاشی آبی توسط Crown حاوی ذرات درخشان درخشان برای حسی جذاب است. نکته جالب در مورد این کاغذ دیواری این است که در چهار رنگ مختلف موجود است به این معنی که طراحی متناسب با هر آشپزخانه ای وجود دارد.

کاغذ دیواری آشپزخانه با جلوه کاشی رنگارنگ
  • کاغذ دیواری هندسی آشپزخانه

افزایش محبوبیت روند هندسی قطعاً کاهش نمی یابد! از دیوارهای اتاق خواب خیره کننده گرفته تا اتاق های نشیمن خیره کننده، شاهد تسلط آن بر رقابت محبوبیت امسال بوده ایم. پس چرا این روند را در آشپزخانه خود قبول نکنید؟ یکی از طرح های هندسی مورد علاقه ما در حال حاضر این کاغذ دیواری آبی نیمه شب معاصر توسط Rasch است. این طراحی دارای عناصر فلزی است که به شکل یک تریلی هندسی در هم تنیده شده است که نور اتاق را منعکس می کند تا جلوه ای شیک و زیبا ایجاد کند.

کاغذ دیواری هندسی آشپزخانه
  • کاغذ دیواری آشپزخانه جلوه کاشی براق خاکستری

این طرح خاکستری براق خارق العاده توسط Crown London شبیه کاشی های سرامیکی سنتی است. کاغذ دیواری وینیل قابل شستشو اضافی برای آشپزخانه ها ایده آل است زیرا می تواند در برابر فشارهای محیطی مقاومت کند و در عین حال با رنگ روشن و سادگی حس تازه ای را در اتاق ایجاد کند. همچنین دارای یک سطح بافت بادوام و درخشندگی میکا برای جلوه واقعی بیشتر است.

کاغذ دیواری آشپزخانه جلوه کاشی براق خاکستری

کاغذ دیواری قابل شستشو :

  • کاغذ دیواری آشپزخانه جلوه کاشی بژ بافت

مانند کاغذ دیواری جلوه کاشی بافت دار بالا، این کاغذ دیواری کاشی بژ P+S سبکی معاصر را به آشپزخانه اضافه می کند. برای کسانی که نگران استفاده از رنگ روشن‌تر در آشپزخانه خود هستند، طرح برجسته قابل شستشو اضافی را می‌توان پاک کرد تا هرگونه ریخت و پاش آشپزخانه از بین برود و تمیز بماند. این کاغذ دیواری با جلوه کاشی نامناسب می تواند برای تزئین کل اتاق استفاده شود یا برای ایجاد یک دیوار آشپزخانه عالی استفاده شود.

کاغذ دیواری آشپزخانه جلوه کاشی بژ بافت
  • کاغذ دیواری آشپزخانه با اثر تخته سنگ خاکستری

مانند هر کاغذ دیواری دیگری در این لیست، این کاغذ دیواری با جلوه تخته سنگی واقع گرایانه توسط Fine Decor قابل شستشو است، بنابراین برای استفاده در آشپزخانه ایده آل است. طراحی وینیل بالشتکی دارای سایه‌زنی دقیق و سطحی بافت‌دار برای افزودن جلوه‌ای واقعی از تخته سنگ است. طرح تخته سنگ با اکثر طرح های رنگی میز تمجید می کند و در خاکستری روشن نیز موجود است.

آجر خاکستری
  • کاغذ دیواری آشپزخانه طرح دار ظروف

اگر به دنبال طرحی با کمی تفاوت هستید، به این کاغذ دیواری ظروف آشپزخانه نگاهی بیندازید. کاغذ دیواری با طرح منحصر به فرد دارای مجموعه ای از ظروف آشپزی مصور در زمینه کرم روشن است. طرح Rasch از وینیل سخت ساخته شده است و البته قابل شستشو است، که آن را به همراهی عالی برای یک آشپزخانه مدرن تبدیل می کند.

کاغذ دیواری طرح دار ظروف
  • کاغذ دیواری آشپزخانه جلوه کاشی مشکی

برای طراحی سنتی‌تر آشپزخانه، این کاغذ دیواری واقعی با کاشی مشکی Fine Decor حسی براق و مدرن به خانه می‌افزاید. کاغذ دیواری بافت دار حتی جزئیات تزریق کاشی را تقلید می کند. این طرح جلوه کاشی دارای یک الگوی تکرار شونده از مستطیل‌هایی با اندازه و شکل یکسان است. این برای ایجاد یک آشپزخانه به سبک معاصر ایده آل است.

آجر مشکی

این کاغذ دیواری بر اساس طرح آشپزخانه کلاسیک کاشی کاری شده، همان جلوه بکر را بدون سر و صدای کاشی کاری ایجاد می کند. اگرچه رنگ آن سفید است، اما رنگ آن حتی در آشپزخانه هم مشکلی ندارد، زیرا قابل شستشوی اضافی است به این معنی که بیشتر غذاها و نوشیدنی ها را می توان از روی دیوار پاک کرد.

طرح کاشی سفید را می توان برای تزئین کل اتاق استفاده کرد یا در کنار طرح دوم به عنوان دیوار برجسته استفاده کرد.

آجر سفید

سال‌ها وجود کاغذ دیواری در آشپزخانه غیرعملی بود، اما با تغییر تکنولوژی، انتخاب کاغذ دیواری مناسب آشپزخانه در حال افزایش است. چه کاغذ دیواری با جلوه کاشی کلاسیک را انتخاب کنید که استرس و هزینه کاشی کاری آشپزخانه شما را از بین می برد، یا طرحی را انتخاب کنید که بسیار نامتعارف و غیرعادی باشد.

Visits: 24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − هفت =